X
تبلیغات
رایتل

گروه ریاضی
.................// گروه ریاضی ، فیزیک و رایانه مدارس جمهوری اسلامی ایران - در لبنان ، سوریه و اردن // .................. سرگروه آموزشی : محمدرضا حکیمیان 
قالب وبلاگ
تذکرات مهم :

رعایت بارم بندی درطرح سؤالات امتحانات نهایی الزامی ولی درامتحانات داخلی پیشنهادی است. بدیهی است رعایت بارم بندی درطراحی سئوالات امتحانات هماهنگ کشوری یا استانی از تضیع حق دانش آموزان جلوگیری خواهد کرد.
2- بر اساس تبصره 1/2 ماده 19 آیین نامه آموزشی دوره پیش دانشگاهی ، سؤالات امتحانات نوبت شهریور مراکز پیش دانشگاهی که به صورت هماهنگ منطقه ای طراحی می شود براساس20 نمره و همانند بارم بندی امتحانات جبرانی مربوطه می باشد.
بارم بندی دروس دوره ی متوسطه در دبیرستان های بزرگسالان همانند بارم بندی نوبت شهریور است.
مواردی ازکتاب درسی که مطالعه آزاد اعلام گردیده در ارزشیابی ها لحاظ نمی گردد.


بارم بندی ریاضیات (1 )

فصل

عناوین

پایانی نوبت اول

پایانی نوبت دوم

شهریور

 

اول

از اعداد طبیعی تا پایان اعداد اعشاری

5/1

1

2

اعداد حقیقی- تقریب های اعشاری اعداد حقیقی

1

نمادها و زبان ریاضی

5/1

دوم

از ابتدای فصل تا پایان تفاضل مجموعه ها

5/1

-

5/1

مجموعه های متناهی و نامتناهی مشخص کردن مجموعه ها

5/1

-

سوم

توان رسانی وقواعدآن

5/1

1

2

نمادعلمی

5/0

ریشه گیری

5/1

چهارم

تفریق و قرینة اعداد- تقسیم و معکوس اعداد

5/0

2

3

عبارت های جبری

5/2

اتحادها و تجزیه

3

پنجم معادله

1

1

75/1
رابطة خطی

5/2

از شیب تا پایان خط های عمود برهم-5/225/2
دستگاه معادلات خطی دو مجهولی- فاصلة دونقطه-5/1
ششم نسبت های مثلثاتی -32
هفتم ازابتدای فصل تا پایان ساده کردن عبارت های گویا -5/12
از ابتدای تقسیم چندجمله ای ها تا پایان فصل -5/1
هشتم معادلات درجة دوم وحل آن ها -32
نهم نامعادلات درجة اول -25/1

جمع

20

20

20


  بارم بندی ریاضیات ( 2)

فصل

بخش

پایانی نوبت اول

پایانی نوبت دوم

شهریور

اول

دنباله ها

2

1

2

تقریبات اعشاری

1

ریشه گیری وبه توان رسانی اعداد

2

دوم

رابطه وتابع - دامنه وبرد

3

1

3

توابع خطی

وارون یک رابطه - توابع یک به یک

3

بازه ومقدار تابع

سوم

تو ا بع خاص

3

5/2

4

رسم نمودار برخی از توابع درجه دوم به کمک انتقال تابع 2 f(x) = x

توابع گویا و رادیکالی

نامعادله و تعیین علامت

4

تعیین علامت چند جمله ای درجه دوم

چهارم

توابع نمایی

2

5/3

3

لگاریتم و تابع لگاریتمی

-

محاسبه لگاریتم یک عدد

-

قوانین لگاریتم ها وحل معادلات لگاریتمی

-

پنجم

زاویه و اندازه زوایا- واحد دیگری برای اندازه گیری زاویه

-

2

4

شناخت دایره مثلثاتی وتعیین مقادیرآن

-

تابع مثلثاتی- منحنی توابع مثلثاتی

-

4

رابطه بین منحنی سینوسی و دایره مثلثاتی- کاربردهایی از مثلثات

-

ششم

تساوی و جمع دو ماتریس- ضرب عدد در ماتریس- قرینه ی ماتریس

 

-

3

2

ضرب ماتریس ها- حل دستگاه دو معادله دو مجهولی با استفاده از ماتریس
-

هفتم

شمارش- اصل ضرب  

-

3

2

جایگشت

-

ترکیب

-

جمع

 

20

20

20

 
بارم بندی ریاضیات (3 ) علوم تجربی


فصل

نوبت اول

نوبت دوم و شهریور

اول

8

4

دوم

12

7

سوم

-

5

چهارم

-

4

جمع

20

20


  بارم بندی ریاضیات ویژه علوم انسانی


فصل

نوبت اول

نوبت دوم و

شهریور

اول

5/13

5/7

دوم (تا پایان مسائل صفحه67)

5/6

5/7

 دوم (از صفحه 67تا آخرفصل)

-

سوم

-

5

جمع

20

20


بارم بندی جبر و احتمال


فصل

نوبت اول

نوبت دوم و شهریور

اول

10

5/5

دوم(تابخش2ـ8 در صفحه67)

10

5/5

دوم(ازبخش2ـ8 درصفحه67 تا آخرفصل)

ـ

سوم

-

2

چهارم

-

7

جمع

20

20


    بارم بندی حسابان

فصل

نوبت اول

نوبت دوم و شهریور

اول

10

4

دوم

10

4

سوم

-

3

چهارم

-

4

پنجم

-

5

جمع

20

20


    بارم بندی هندسه (1)

فصل

بخش

پایانی نوبت اول

پایانی نوبت دوم

شهریور

اول

1-1

5/3

5/2

5/3

1-2

1-3

1-4

5/3

1-5

1-6

3

5/1

1-7

دوم

2-1

4

5/2

2

2-2

5/4

3

سوم

3-1

5/1

-

2

3-2

-

2

3-3

-

3

5/3

3-4

-

3-5

-

5/2

3-6

-

چهارم

4-1

-

2

5/1

4-2

-

4-3

-

3

5/1

4-4

-

4-5

-

5/2

5/1

4-6

-

جمع

 

20

20

20


بارم بندی هندسه (2)


فصل

نوبت اول

نوبت دوم و شهریور

اول

12

5

دوم (تا صفحه74 ، رابطه طولی در دایره)

8

5

 دوم (ازصفحه74 ، رابطه طولی در دایره تا آخرفصل)

-

سوم

-

5

چهارم

-

5

جمع

20

20

 

بارم بندی آمار و مدل سازی

فصل

پایانی نوبت اول

پایانی نوبت دوم

شهریور

اول

2

-

2

دوم

5

1

2

سوم

2

-

2

چهارم

4

2

3

پنجم

7

2

3

ششم

-

5/4

4

هفتم

-

5/4

4

هشتم

-

این فصل اختیاری می باشد .

-

-

پروژه کتبی 6 نمره

-

جمع

20

20

20

    توجه :    اهداف آموزشی  این درس بدون  اهمیت  دادن به  انجام  پروژه  محقق  نمی شود و نمرات کلاس نیز نمی تواند آن را پوشش دهد.
 پروژه در نوبت اول در ارزشیابی مستمر ملحوظ می شود ودرنوبت دوم لازم است پروژه به صورت کتبی  به عنوان قسمتی از ارزشیابی پایانی ( بر اساس چک لیست کتاب راهنمای معلم ) منظور شود.


[ شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ] [ 04:57 ب.ظ ] [ سرگروه ریاضی ]
.: گروه ریاضی ، رایانه و فیزیک در سوریه ، لبنان و اردن :.

درباره وبلاگ

آمار سایت
تعداد بازدید ها: 53894